Vragen&Antwoord

Tickets

Is DiscoDip voor alle leeftijden?
Miljuschka vindt het heerlijk om er zelf af en toe ook écht uit te zijn. Daarom is DiscoDip op vrijdag en zaterdag voor volwassenen en dus een 18+ festival, op zondag kun je lekker mét kids komen want dan is het familiedag.

Ik heb mijn kaartje niet gekregen?
Jouw DiscoDip-kaartje vind je in de bevestigingsmail, maar die kan ook weleens in de spam belanden. Heb je ’m echt niet? Vul dan hier opnieuw je mailadres in (hetzelfde mailadres als gebruikt bij aankoop), dan gaan we ervoor zorgen dan je hem krijgt.

Dat kan, maar wel alleen als er nog beschikbare kaarten zijn. Is de dag uitverkocht dan is die echt opperdepop. En let op: je betaalt wel opnieuw de ticketfee. Aanvragen voor een andere dag doe je gemakkelijk binnen de Manage Order-omgeving, daar doorloop je de volgende stappen:

  1. Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je een bevestigingsmail van Paylogic met daarin de knop ‘Bestelling beheren’ die toegang geeft tot MyOrder. MyOrder is de centrale pagina waar je jouw bestelling kan beheren.
  2. In MyOrder wordt er onder ‘Meer acties’ een optie ‘Tickets ruilen’ getoond. Wanneer je deze selecteert, kun je aangeven welke producten je zou willen wijzigen.
  3. Vervolgens kies je het evenement waarvoor je jouw tegoed wil gebruiken, waarna je wordt doorgestuurd naar de shop.
  4. In de shop kun je een nieuw product selecteren en wordt het tegoed van jouw oorspronkelijke bestelling afgetrokken van het nieuwe totaalbedrag.
  5. Nu kun je de nieuwe bestelling afronden, en zijn jouw tickets gewijzigd! Van deze nieuwe bestelling ontvang je ook weer een bevestigingsmail.

Ik kan niet meer, kan ik mijn geld terugkrijgen? 
Helaas, wij nemen geen kaarten terug, maar je kunt je ticket natuurlijk wel via TicketSwap verkopen. Eerlijk: we zullen je wel een beetje missen… 

Ik ben mijn kaartje kwijt, wat nu? 
Je kan de ticket(s) hier terugvinden. MIJN TICKETS

WORKSHOPS & Masterclasses

Waar kan ik een masterclass boeken?
Zodra de workshops & masterclasses beschikbaar zijn, kun je een ticket kopen in de shop. Als je een festivalticket hebt gekocht, krijg je automatisch een mail als het zover is – of hou de socials en website in de gaten!

Ik heb een masterclass op de verkeerde dag gekocht, kan ik nog wisselen?
Dat kan, maar wel alleen als er nog beschikbare kaarten zijn. Is de masterclass uitverkocht dan is die echt opperdepop. Aanvragen voor een andere dag doe je gemakkelijk binnen de Manage Order-omgeving, daar doorloop je de volgende stappen:

  1. Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je een bevestigingsmail van Paylogic met daarin de knop ‘Bestelling beheren’ die toegang geeft tot MyOrder. MyOrder is de centrale pagina waar je jouw bestelling kan beheren.
  2. In MyOrder wordt er onder ‘Meer acties’ een optie ‘Tickets ruilen’ getoond. Wanneer je deze selecteert, kun je aangeven welke producten je zou willen wijzigen.
  3. Vervolgens kies je het evenement waarvoor je jouw tegoed wil gebruiken, waarna je wordt doorgestuurd naar de shop.
  4. In de shop kun je een nieuw product selecteren en wordt het tegoed van jouw oorspronkelijke bestelling afgetrokken van het nieuwe totaalbedrag.
  5. Nu kun je de nieuwe bestelling afronden, en zijn jouw tickets gewijzigd! Van deze nieuwe bestelling ontvang je ook weer een bevestigingsmail.

Ik heb een allergie of dieetwens, kan daar rekening mee gehouden worden tijdens de workshops of masterclasses?
Helaas, dit gaat niet. Maar vergeet niet: je kunt je hart ophalen op de rest van het festivalterrein, want daar is genoeg lekkers te vinden voor iédereen.

Eten & Drinken

Ik volg een glutenvrij dieet. Ga ik voldaan weg bij DiscoDip? Ja, er zijn voldoende glutenvrije opties op het terrein aanwezig. Bij elke foodstand is een lijst met allergenen beschikbaar. Wij geven als organisatie geen garanties op 100% glutenvrij, er kunnen in sommige gevallen sporen van gluten aanwezig zijn. 

Zijn er vega en/of vegan opties? Zeker! Er is een breed aanbod vega en vegan.

Is er eten/drinken inbegrepen in de prijs? Voor al het eten en drinken betaal je additioneel. Er worden diverse workshops gratis aangeboden en alle programmering is inbegrepen.

Mag ik eigen consumpties meenemen? Het is niet toegestaan eigen consumpties mee te nemen naar het festival.

Overig

Welke betaalmiddelen worden geaccepteerd? Alle betalingen gaan uitsluitend met PIN, creditcard of pre-paid card. Bij de kassa kun je contant geld omwisselen voor een pre-paid card.

Is het festival toegankelijk voor minder valide? We hebben ons best gedaan! Maar goed om te weten: de ondergrond van het festivalterrein is niet overal verhard. Er zijn geen parkeerplaatsen dicht bij het terrein beschikbaar, dus het is verstandig daar rekening mee te houden. 

Zijn er kluisje aanwezig? Ja, er zijn kluisjes aanwezig. Een kluisje huur je voor een klein bedrag. Let op, beperkte capaciteit beschikbaar.

Zit jouw vraag er niet bij? 
Voor overige vragen rondom DiscoDip, mail ons op info@discodip.nl