Vragen&Antwoord

Tickets

Is DiscoDip voor alle leeftijden?
Miljuschka vindt het heerlijk om er zelf af en toe ook ECHT uit te zijn. Daarom is DiscoDip alleen voor volwassenen en dus een 18+ festival.

Ik heb mijn kaartje niet gekregen?
Jouw kaartje vind je in de bevestigingsmail die ook wel eens in de spam belanden. Heb je ‘m echt niet? Vul dan hier opnieuw je mailadres in (zelfde mailadres als gebruikt bij aankoop).

Ik wil graag een andere dag?
Dat kan, maar wel alleen als er nog beschikbare kaarten zijn. Is de dag uitverkocht dan is die echt opperdepop. En let op: je betaalt wel opnieuw de ticket fee.  Aanvragen voor een andere dag doe je gemakkelijk binnen de Manage Order omgeving en daar doorloop je de volgende stappen:

  1. Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je een bevestigingsmail van Paylogic met daarin de knop ‘Bestelling beheren’ die toegang geeft tot MyOrder. MyOrder is de centrale pagina waar je jouw bestelling kan beheren.
  2. In MyOrder wordt er onder ‘Meer acties’ een optie ‘Tickets ruilen’ getoond. Wanneer je deze selecteert, kun je aangeven welke producten je zou willen wijzigen;
  3. Vervolgens kies je het evenement waarvoor je jouw tegoed wil gebruiken, waarna je wordt doorgestuurd naar de shop.
  4. In de shop kun je de nieuwe producten selecteren en wordt het tegoed van jouw oorspronkelijke bestelling afgetrokken van het nieuwe totaalbedrag.
  5. Nu kun je de nieuwe bestelling afronden, en zijn jouw tickets gewijzigd! Van deze nieuwe bestelling ontvang je ook weer een bevestigingsmail.

Ik kan niet meer, kan ik mijn geld terugkrijgen? 
Helaas, nemen wij geen kaarten terug, maar je kan hem natuurlijk wel via Ticketswap verkopen. We zullen je wel een beetje missen. 

Ik ben mijn kaartje kwijt, wat nu? 
Je kan hem hier terugvinden. MIJN TICKETS

Ik heb een mailing gehad waarin stond dat ik €29,50 hoefde te betalen en nu kan ik alleen maar kaartjes van €32,50 krijgen.
Wat leuk dat je wil komen! De loyal birds waren geen garantie maar je had als eerste de mogelijkheid om te kopen maar helaas waren deze al heel snel uitverkocht, gelukkig is er nog de mogelijkheid om early birds te kopen, maar ook dit is zolang de voorraad strekt, daarna zijn alleen de regulars nog beschikbaar. Hopelijk tot mei 2024!

Ik heb mijn kaartjes (nog) niet (allemaal) gepersonaliseerd is dat een probleem?
Personaliseren heeft absoluut de voorkeur, zo voorkomen we zwarthandel met elkaar en bovendien gaan de workshops ook 100% op naam, dus als je daar later aan wil deelnemen is het echt noodzaak dat het op de juiste naam staat. Het is niet erg als het nu nog niet op de juiste naam staat, personaliseren kan altijd nog en dus ook op het laatste moment. Het is vooral van belang als je een workshop wilt volgen dat tickets op de juiste naam staan. Informatie over aanpassen van de gegevens vind je hier. Heb je ze al gepersonaliseerd en klopt de naam niet? Vul dan dit formulier in.

WORKSHOPS & Masterclasses

Waar kan ik de workshops of masterclass boeken?
Gewoon hier in de ticketshop, na de reguliere kaarten, klik je door naar de workshop of masterclass tickets. Op mobiel klik je dus eerst van de vrijdag door naar de zaterdag en vervolgens weer naar de zondag en daarna, tadaa daar staan ze!

Ik heb een workshop/masterclass op de verkeerde dag gekocht, kan ik nog wisselen?
Dat kan, maar wel alleen als er nog beschikbare kaarten zijn. Is de workshop uitverkocht dan is die echt opperdepop.  Aanvragen voor een andere dag doe je gemakkelijk binnen de Manage Order omgeving en daar doorloop je de volgende stappen:

  1. Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je een bevestigingsmail van Paylogic met daarin de knop ‘Bestelling beheren’ die toegang geeft tot MyOrder. MyOrder is de centrale pagina waar je jouw bestelling kan beheren.
  2. In MyOrder wordt er onder ‘Meer acties’ een optie ‘Tickets ruilen’ getoond. Wanneer je deze selecteert, kun je aangeven welke producten je zou willen wijzigen;
  3. Vervolgens kies je het evenement waarvoor je jouw tegoed wil gebruiken, waarna je wordt doorgestuurd naar de shop
  4. In de shop kun je de nieuwe producten selecteren en wordt het tegoed van jouw oorspronkelijke bestelling afgetrokken van het nieuwe totaalbedrag.
  5. Nu kun je de nieuwe bestelling afronden, en zijn jouw tickets gewijzigd! Van deze nieuwe bestelling ontvang je ook weer een bevestigingsmail.

Ik heb allergieën/dieetwensen kan daar rekening mee gehouden worden tijden de workshops/masterclass?
Helaas, gaat dit niet. De workshops zijn door onze chefs op één manier samengesteld. Echter kun je je hart ophalen op de rest van het festivalterrein, want daar is genoeg lekkers te vinden.

Eten & Drinken

Ik volg een glutenvrij dieet. Ga ik voldaan weg bij DiscoDip? Ja, er zijn voldoende glutenvrije opties op het terrein aanwezig

Zijn er vega en/of vegan opties? Er is een breed aanbod vega en vegan.

Is er eten/drinken inbegrepen in de prijs? Voor al het eten en drinken betaal je additioneel. Er worden diverse workshops gratis aangeboden en alle programmering is inbegrepen.

Mag ik eigen consumpties meenemen? Het is niet toegestaan eigen consumpties mee te nemen naar het festival.

Overig

Welke betaalmiddelen worden geaccepteerd? Alle betalingen gaan uitsluitend met PIN, creditcard of pre-paid card. Contant kun je omwisselen bij de kassa voor een pre-paid card.

Is het festival toegankelijk voor minder valide? DiscoDip is toegankelijk voor minder validen. Het evenement wordt georganiseerd op een grasveld.

Zijn er kluisje aanwezig? Ja, er zijn kluisjes aanwezig. Deze huur je per dag voor €7,50 (H36 * B25 * D50 cm) voor een groot kluisje, €6,00 voor een klein kluisje (H22 * B25 * D50 cm). Let op! Er is een beperkt aantal kluisjes aanwezig.

Voor overige vragen rondom DiscoDip, mail ons op info@discodip.nl Heb je meer vragen over jouw ticket? Bekijk dan deze pagina.